Časté otázky (FAQ)

Jak se můžu zaregistrovat?

Na úvodní stránce klikněte na "Vytvořit nový účet!", po zadání Vašich kontaktních údajů (jméno, adresa, telefon) a přihlašovacích údajů (email a heslo) bude vytvořen Váš nový účet pro snadný nákup v internetovém obchodě SWIS BOARD SHOP. Po vytvoření nového účtu jste již v systému přihlášen(á) a můžete nakupovat. Při dalším vstupu do internetového obchodu SWIS BOARD SHOP se budete hlásit přes email a heslo, které jste zadali při vytváření Vašeho účtu. Nahoru.

Kolik stojí poštovné?

Zboží po České republice odesíláme formou obchodního balíku České pošty a.s. za 99,-kč nebo přes PPL za 99,-kč. U objednávek nad 1990,- kč je je poštovné zdarma! Na Slovensko posíláme balíky přes PPL u objednávek do 40 EUR je poštovné 7 EUR, u objednávek do 100 EUR je 5 EUR a u objednávek nad 100 EUR je poštovné na Slovenko zdarma! Nahoru.

Jak dlouho trvá vyřízení objednávky?

Po odeslání je objednávka v základním stavu PŘIJATO, stav objednávky se změní na ZPRACOVÁNO když je objednávka zabalena a odeslána na Vaši adresu. Zboží standardně odesíláme obchodním balíkem České pošty tzn. že zásilku obdržíte nejpozději do 2 dnů po odeslání. Informace o změně stavu objednávky je Vám zaslána emailem. Nahoru.

Vrátíte mi peníze když mi zboží nevyhovuje?

Jestliže zjistíte bezprostředně po obdržení zboží, že vám z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje, máte možnost ho bez udání důvodu vrátit a budou vám neprodleně zpět zaslány peníze bankovním převodem. Zboží musí být naprosto neporušené, v originálním neporušeném obalu, s originálním štítkem, dobře zabalené, schopné dalšího prodeje. Zákazník musí odeslat zásilku s Formulářem na výměnu (ke stažení zde) do 60ti dnů od obdržení zboží. Nahoru.

Když chci vrátit zboží, můžu vám ho poslat na dobírku?

NE! Dobírka nebude přijata. Zboží pošlete zpět standartním balíkem, po jeho přijetí Vám obratem pošleme peníze bankovním převodem. Nahoru.

Jak si vybrat zboží?

Výběr zboží necháme samozřejmě na Vás :), ale poradíme Vám, jak si usnadnit hledání! Po standardním výběru zboží v kategoriích katalogu si v levém menu, v kolonce Produkty od: můžete vybrat Vaši oblíbenou značku, po jejím výběru se Vám zobrazí veškeré zboží od dané firmy, které máme v tu chvíli v katalogu. Pak už si vyberete jen kategorii zboží. Takto můžete procházet všechny kategorie a vybírat zboží třeba jen jednoho výrobce. Určitě nezapomeňte na kategorii AKCE A SLEVY!!! Po správném výběru zboží stačí kliknout na tlačítko "KOUPIT" a zboží se přesune do Vašeho nákupního košíku. V nákupním košíku máte stále přehled, po přidání zboží vidíte stav košíku v pravém horním rohu eshopu(i s aktuální cenou a počtem všech položek v košíku). Dokud nepotvrdíte objednávku, můžete zboží z košíku kdykoliv vyhodit. Zboží zůstává v košíku i po odhlášení a opětovném přihlášení, můžete tak v nákupu pokračovat později, až si vše vyberete. Nahoru.

Pokud nenajdu nějaký druh zboží, které nevidím na Vašich stránkách, má smysl se na něj dotazovat?

Skladem máme často zboží, které se dostane na stránky se zpožděním, protože není vždy možné veškeré zboží rychle umístit na internet. Většinou se snažíme připravit zboží tak aby k nim byl dostatek informací. Určitě si zavolejte nebo napište email (tuto možnost preferujeme) a bude Vám zodpovězen. Vaše podněty na sortiment jsou pro nás důležité. Otázky na sortiment nebo další velikosti zboží prosím zasílejte pomocí kontaktního formuláře. Nahoru.

Jak se ke mně zboží dostane a jak ho zaplatím?

Zboží si můžete vyzvednout osobně na v našem kamenném obchodě na adrese SWIS BOARD s. r. o., Masarykova 2312/65, 400 01 Ústí nad Labem nebo v Litoměřicích Dlouhá 24 (platit můžete hotově nebo platební kartou) Zaslání na dobírku Českou poštou Obchodním balíkem. Pokud Vás poštovní doručovatel nezastihne na dodací adrese, vhodí Vám do schránky Oznámení o uložení zásilky, na kterém Vás informuje kdy a kde si balíček můžete vyzvednout. Vzhledem k tomu, že pošta chodí většinou v dopoledních hodinách, můžete jako doručovací adresu uvést adresu, kde jste v tuto dobu k zastižení (např. do zaměstnání). Pošta Vám pak doručí zásilku tam a Vy si ušetříte cestu na poštu. Nezapomeňte však uvést do poznámek název firmy, kde pracujete, jen pod Vaším jménem by Vás pošťák nemusel najít. Při zasílání zboží na dobírku hradíte částku v hotovosti při převzetí. Více v sekci Doprava a platba Další variantou je zaplatit zboží na převodem náš účet a ihned po připsání částky Vám zboží odešleme Obchodním balíkem České pošty. Platí ale, že před odesláním objednávky je potřeba se telefonicky dotázat, zda je vyhlédnuté zboží ještě na skladě, může se totiž stát, že si objedná dané zboží více odběratelů ve stejnou dobu. Pak postupujeme podle pořadí v jakém objednávky přišly. Předejdete tím vracení vašich peněz z našeho účtu zpátky k Vám. Nahoru.

 

Jak online platba PayU probíha?

Zákazník se rozhodne zakoupit zboží či službu a zvolí způsob, jakým jej chce uhradit.
V případě, že upřednostňuje rychlý online převod, vybere banku, ve které chce provést platbu (Banka, ve které má účet).
Následně jej systém přesměruje přímo na stránku jeho internetového bankovnictví, kde přihlásí tak, jak je zvyklý.
Po přihlášení do jeho internetového bankovnictví je pro něho již platební příkaz předvyplněný (Vyplněné číslo účtu prodejce, variabilní symbol, částka za zboží) a zákazník ho jen potvrdí.
Potvrzená platba od zákazníka je následně převedena prostřednictvím platebního kanálu na účet určený pro službu PayU u této banky.
Zákazníci mohou také zvolit možnost úhrady za vybrané zboží či službu platební kartou, která je také velmi jednoduchá. Stačí dát pokyn k platbě kartou (Visa, Mastercard dle typu platební karty), zadat do formuláře údaje z platební karty (číslo karty, datum expirace, CVV kód na zadní straně karty) a po potvrzení platby se peníze ihned odečtou z účtu zákazníka.
Pakliže zákazník upřednostňuje jiné platební metody jako např. úhradu standardním bankovním převodem, zvolí možnost, která mu vyhovuje nejlépe.
Nyní může obchodník platbu od zákazníka přijmout či odmítnout. Zákazníkem uhrazenou částku za zboží či služby je možnénechat kdykoliv vyplatit z Payu účtu na bankovní účet prodejce.
Podívejte se ve videu, jak je jednoduché a bezpečné platit pomocí PayU.
www.klikniazaplat.cz

Nabízíte nějaké slevy?

Během celého roku se můžete na našich stránkách setkávat s různými slevovými akcemi. Krom toho provádíme na internetovém obchodě sezónní výprodej za velmi, velmi výhodné ceny. Připravujeme však i další slevové programy: jedna množstevní slevy odstupňované podle částky vašeho nákupu a dále slevy pro stálé zákazníky. Vážíme si Vaší přízně a proto chceme pravidelné zákazníky touto cestou odměnit. Na našem obchodě se zatím pro nákup musíte registrovat. Na stránkách se můžete pohybovat jak jen chcete ale pokud bude chtít provést nákup, je nutné nejprve uskutečnit registraci. Ta je také nutná v případě, že máte zájem o zasílání informací o novinkách či pořádaných akcích. Nahoru.

Jaká je záruční doba na zboží?

Záruka je ze zákona 24 měsíců (více viz reklamace). Nahoru.

Jak můžu zboží reklamovat?

Pro uplatnění reklamace si vytiskněte reklamační formulář, řádně jej vyplňte, přiložte k (vypraném, popř. nečistot zbavenému) zboží a pošlete na naší adresu pojištěné a doporučeně. Nikoliv na dobírku, takové zboží nebude přijato! Podrobnosti najdete v reklamačním řádu. Nahoru.

Jaká je otevírací doba e-shopu?

Zadávat objednávky nebo odesílat emaily můžete 24 hodin denně. Telefonovat můžete ve všední dny Po-Pá mezi 10:00-18:00 hod. Po předchozí domluvě je možné domluvit i jiný termín s možností přizpůsobit se Vašim potřebám a to i o víkendu ale pouze po předchozí dohodě na telefonním čísle 736760921. Emailové otázky preferujeme a jsme schopni na ně odpovědět i mimo pracovní hodiny nebo o víkendech a mnohdy rychleji než telefonicky. Nahoru.

 


Zvětšit mapu

Masarykova 2312/65
Ústí nad Labem 40001 

Tel.: +420 475 207 155 (od 9-17 hod)
Mobil: +420 736 760 921 (od 9-17 hod)
E-mail: obchod@swis-shop.cz
E-mail: eshop@swis-shop.cz
www.swis-shop.cz

icq status ICQ: 378656488
My status Skype: eshop.swis.shop.cz

Zpět na předchozí stránku




Balík Na poštu je nová služba České pošty, která Vám přináší možnost zvolit si pobočku, na které bude Vaše zásilka připravena k vyzvednutí již následující pracovní den po podání.

Zadejte název nebo PSČ obce, ve které si přejete zásilku vyzvednout na pobočce ČP.

Město / obec

PSČ

Legenda

Otevírací doba provozovny Otevírací doba provozovny
Bankomat na poště Bankomat na poště
Příjem balíkových a listovních zásilek a peněžních poukázek Příjem balíkových a listovních zásilek a peněžních poukázek
Parkoviště u provozovny Parkoviště u provozovny
Prodloužená otevírací doba provozovny – po 18.00 Prodloužená otevírací doba provozovny – po 18.00

Potvrdit x