Reklamační řád

  1. Kupující je povinen dodané zboží bez zbytečného odkladu prohlédnout a o případných zjištěných vadách do 5 dnů informovat prodávajícího.
  2. Oznámení o zjištěných vadách musí kupující učinit písemně (e-mailem) do 5 dnů od převzetí zboží. V písemném oznámení musí kupující uvést zjištěné vady. Popsat, o jaké vady se jedná a jak se projevují. Písemné oznámení kupující odešle do sídla prodávajícího.
  3. K reklamaci je nutné předložit kopii faktury na zboží jehož vady jsou reklamovány.
  4. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
  5. Prodávající se zavazuje informovat zákazníka nejpozději do tří dnů od obdržení reklamace, o způsobu vyřízení reklamace.
  6. O reklamaci nás ihned po odeslání informujte emailem: obchod@swis-shop.cz, nebo telefonicky 475207155od 11-18hod nebo 736760921od 9-19hod

 

Práva a povinnosti prodejce

 

  1. Prodejce má povinnost vyřídit objednávku a odeslat objednané zboží na adresu v této objednávce uvedenou do pěti pracovních dnů od přijetí objednávky, pokud nebude dohodnuto jinak; v případě platby předem na účet do pěti pracovních dnů od přijetí platby. Nebude-li možné zboží v tomto termínu expedovat, oznámí to prodejce zákazníkovi na e-mailovou adresu uvedenou v objednávce. Prodávající si vyhrazuje právo odmítnout vyřízení objednávky, pokud jsou objednací údaje neúplné či vzbuzují pochybnost o skutečném úmyslu zákazníka objednat zboží. O tomto odmítnutí zašle informaci na e-mailovou adresu zákazníka.
  2. Pokud kupující uplatní nárok na vrácení zboží (odstoupení od kupní smlouvy) podle zákona č. 367/2000 Sb., prodejce vrátí částku zaplacenou zákazníkem za vrácené zboží do 28 dnů od doručení vráceného zboží na adresu prodejce. Prodejce nevrací částku za poštovné a balné.
  3. Prodávající se zavazuje osobní údaje které mu poskytl nakupující, neposkytovat žádným třetím osobám. Na žádost zákazníka prodávající údaje vymaže z databáze zákazníků. Kromě údajů, které slouží k účetní a daňové evidenci, kterou prodávající ze zákona vede.

 

Práva a povinnosti nakupujícího

 

  1. Nakupující se zavazuje odebrat závazně objednané a zaslané zboží a zaplatit celkovou cenu za objednané zboží a případně další poplatky (poštovné, balné, dobírka) uvedené v závazné objednávce. Pokud zákazník zboží u doručovatele nevyzvedne, bude prodávající vymáhat náklady s objednávkou spojené po zákazníkovi!
  2. Nakupující uvede správně a pravdivě údaje potřebné k vyřízení objednávky.
  3. Na základě zákona č. 367/2000 má nakupující právo na odstoupení od kupní smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zboží.
  4. Nakupujícímu tím vyvstává nárok na vrácení částky za toto zboží zaplacené.
  5. Vrácené zboží nesmí být poškozené nebo jinak znehodnocené.
  6. DVD nosiče nelze vrátit !

 

Záruka vrácení peněz

 

  • Jestliže zjistíte bezprostředně po obdržení zboží, že vám z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje, máte možnost ho bez udání důvodu vrátit a budou vám neprodleně zpět zaslány peníze bankovním převodem.

 

Podmínkou vrácení peněz je

 

  • Zboží musí být naprosto neporušené, s původní cenovkou, v originálním neporušeném obalu, dobře zabalené, schopné dalšího prodeje.
  • Zákazník musí odeslat zásilku do 14ti dnů od obdržení zboží.
  • Ve vrácené zásilce musí být vložena původní faktura (kopie) vystavená SWIS BOARD SHOPem a formulář pro vrácení zboží.
  •  

Reklamační formulář ke stažení zde.

Formulář na výměnu zboží ke stažení zde.

 

Reklamace zasílejte pouze běžnou balíkovou poštou, dobírkou nebude přijata!!!

Reklamaci zašlete na adresu:
SWIS BOARD spol. s r.o.
Masarykova 2312/65, Ústí nad Labem 400 01




Balík Na poštu je nová služba České pošty, která Vám přináší možnost zvolit si pobočku, na které bude Vaše zásilka připravena k vyzvednutí již následující pracovní den po podání.

Zadejte název nebo PSČ obce, ve které si přejete zásilku vyzvednout na pobočce ČP.

Město / obec

PSČ

Legenda

Otevírací doba provozovny Otevírací doba provozovny
Bankomat na poště Bankomat na poště
Příjem balíkových a listovních zásilek a peněžních poukázek Příjem balíkových a listovních zásilek a peněžních poukázek
Parkoviště u provozovny Parkoviště u provozovny
Prodloužená otevírací doba provozovny – po 18.00 Prodloužená otevírací doba provozovny – po 18.00

Potvrdit