Rychlý kontakt: +420 736 760 921
0,
Cena celkem: 0 Kč

Časté dotazy (FAQ)

Jak se můžu zaregistrovat?

Na úvodní stránce klikněte na "Přihlášení" a zvolte možnost "Registrovat", po zadání Vašich kontaktních údajů (jméno, adresa, telefon) a přihlašovacích údajů (email a heslo) bude vytvořen Váš nový účet pro snadný nákup v internetovém obchodě SWIS-SHOP.CZ Po vytvoření nového účtu jste již v systému přihlášen(á) a můžete nakupovat. Při dalším vstupu do internetového obchodu SWIS-SHOP.CZ se budete hlásit přes email a heslo, které jste zadali při vytváření Vašeho účtu.

Kolik stojí poštovné?

Zboží po České republice odesíláme formou obchodního balíku České pošty za 99 Kč nebo přes PPL již od 59 Kč. Dále máte možnost osobního odběru na pobočkách Zasilkovna.cz za pouhých 54 Kč. Seznam poboček najdete zde.  Další možností je osobní odběr v naší kammené prodejně v Ústí nad Labem. U objednávek nad 999 Kč s Českou poštou máte dopravu ZDARMA. Na Slovensko posíláme balíky s DHL. Do 150 EUR je poštovné 3,90 EUR, u objednávek nad 150 EUR je poštovné na Slovensko zdarma!

Jak dlouho trvá vyřízení objednávky?

Po odeslání je objednávka v základním stavu PŘIJATO, stav objednávky se změní na ZPRACOVÁNO, když je objednávka zabalena a odeslána na Vaši adresu. Zboží standardně odesíláme v den obržení (pracovní den), nejpozději den následující, tzn. že zásilku obdržíte nejdříve do 2 dnů po učinění objednávky. Informace o změně stavu objednávky je Vám zaslána emailem.

Vrátíte mi peníze když mi zboží nevyhovuje?

Jestliže zjistíte bezprostředně po obdržení zboží, že vám z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje, máte možnost ho bez udání důvodu vrátit do 14ti dnů a budou vám neprodleně zpět zaslány peníze bankovním převodem. Zboží musí být neporušené, v originálním neporušeném obalu (platí především pro boty), s originálním štítkem, dobře zabalené, schopné dalšího prodeje. Zákazník musí odeslat zásilku s Formulářem na výměnu (ke stažení zde). Pokud zboží chcete jen vyměnít, máte na to od nás 60 dní od obdržení zboží.

Když chci vrátit zboží, můžu vám ho poslat na dobírku?

NE! Dobírka nebude přijata. Zboží pošlete zpět standartním balíkem, po jeho přijetí Vám obratem pošleme peníze bankovním převodem.

Pokud nenajdu nějaký druh zboží, které nevidím na Vašich stránkách, má smysl se na něj dotazovat?

Skladem máme často zboží, které se dostane na stránky se zpožděním, protože není vždy možné veškeré zboží rychle umístit na internet. Většinou se snažíme připravit zboží tak, aby k nim byl dostatek informací. Určitě si zavolejte nebo napište email (tuto možnost preferujeme) a bude Vám zodpovězen. Vaše podněty na sortiment jsou pro nás důležité. Otázky na sortiment nebo další velikosti zboží prosím zasílejte pomocí kontaktního formuláře.

Jak se ke mně zboží dostane a jak ho zaplatím?

Zboží si můžete vyzvednout osobně v našem kamenném obchodě na adrese SWIS BOARD SHOP, Masarykova 2312/65, 400 01, Ústí nad Labem (platit můžete hotově nebo platební kartou).  Další možností je zaslání na dobírku. Pokud Vás kurýr doručovatel nezastihne na dodací adrese, vhodí Vám do schránky Oznámení o uložení zásilky, na kterém Vás informuje, kdy a kde si balíček můžete vyzvednout. Vzhledem k tomu, že pošta chodí většinou v dopoledních hodinách, můžete jako doručovací adresu uvést adresu, kde jste v tuto dobu k zastižení (např. do zaměstnání). Pošta Vám pak doručí zásilku tam a Vy si ušetříte cestu na poštu. Nezapomeňte však uvést do poznámek název firmy, kde pracujete, jen pod Vaším jménem by Vás pošťák nemusel najít. Při zasílání zboží na dobírku hradíte částku v hotovosti při převzetí. Více v sekci "Doprava a platba". Další možností je, zaplatit zboží převodem na náš účet, nebo platební kartou a ihned po připsání částky Vám zboží odešleme zvolenou dopravou. 

Nabízíte nějaké slevy?

Během celého roku se můžete na našich stránkách setkávat s různými slevovými akcemi. Krom toho provádíme na internetovém obchodě sezónní výprodej za velmi, velmi výhodné ceny. Připravujeme však i další slevové programy: jednak množstevní slevy odstupňované podle částky vašeho nákupu a dále slevy pro stálé zákazníky. Vážíme si Vaší přízně, a proto chceme pravidelné zákazníky touto cestou odměnit. 

Jaká je záruční doba na zboží?

Záruka je ze zákona 24 měsíců (více viz reklamace).

Jak můžu zboží reklamovat?

Pro uplatnění reklamace si vytiskněte reklamační formulář, řádně jej vyplňte, přiložte k (vypranému, popř. nečistot zbavenému) zboží a pošlete na naší adresu pojištěné a doporučeně. Nikoliv na dobírku, takové zboží nebude přijato! Podrobnosti najdete v reklamačním řádu.

Jaká je otevírací doba e-shopu?

Zadávat objednávky nebo odesílat emaily můžete 24 hodin denně. Telefonovat můžete ve všední dny Po-Pá mezi 9:00-17:00 hod. Po předchozí domluvě je možné domluvit i jiný termín s možností přizpůsobit se Vašim potřebám a to i o víkendu, ale pouze po předchozí dohodě na telefonním čísle 736760921. Emailové otázky preferujeme a jsme schopni na ně odpovědět i mimo pracovní hodiny nebo o víkendech a mnohdy přesněji než telefonicky.

Nahoru