Infolinka: +420 736 760 921 (Po-Pá 9-17) - nepřijímá SMS
0,
Cena celkem: 0 Kč
Nakupte ještě za 2000 Kč
a máte dopravu ZDARMA!

Vrácení a výměna

Jak vyměnit nebo vrátit zboží?

V případě, že Vám dodané zboží nevyhovuje, nesedí Vám velikost nebo se Vám nelíbí, můžete jej nepoužité vrátit nebo vyměnit.  
Zákonná lhůta na vrácení je 14 dnů, tu u nás máte taky,  ale protože MY JSME SWiS, tak na výměnu, opakujeme VÝMĚNU, máte dnů 60.
Zboží zpět zašlete na naši adresu s vyplněným formulářem, který je ke stažení zde. Kopie faktury usnadní dohledání a urychlí proces. 

Pravidla pro výměnu:

  • V případě výměny přesně specifikujte, za co chcete zboží vyměnit (kód produktu, barva, velikost).
  • Požadované zboží si zároveň objednejte přes eshop s poznámkou „výměna zboží“. Jako platbu zvolte bankovní převod, ale neprovádějte platbu.
  • Nové zboží, které chcete místo objednaného, musí být v minimální hodnotě 85% původního
  • Nové, objednané zboží pak odešleme obratem po přijetí vráceného.
  • Pokud zboží neměníte, ale vracíte, nezapomeňte na formulář napsat Vaše číslo účtu.
  • Zboží musí být nepoužíté, boty vyzkoušené doma a pokud možno, krabice od bot neponičena lepící páskou (boty je ideální poslat v extra krabici, nebo zabalit do folie, aby se neponičil originální obal)
  • Zboží zašlete v originálním neponičeném obalu od výrobce (není myšleno vnější přepravní obal)
  • Nepřijímáme použité nebo jakkoliv znehodnocené zboží (i znečištěné nebo jakkoliv poškozené), vyprané zboží, video a audio nosiče.
  • Z hygienických důvodů k výměně/vrácení bohužel nepřijímáme spodní prádlo a plavky
  • Zboží neposílejte zpět na dobírku, nebude přijato!
  • Náklady spojené se zasláním zboží od spotřebitele k prodávajícímu v případě odstoupení od smlouvy nese vždy spotřebitel. Není možno si náhradu těchto nákladů na prodávajícím nárokovat. Přesné znění je možné přečíst na této adrese v bodu "F" https://www.coi.cz/faq/4-odstoupeni-od-smlouvy-do-14-dnu-u-zbozi-2/

Pravidla pro vrácení:

  • Zboží musí být nepoužíté, boty vyzkoušené doma a pokud možno, krabice od bot neponičena lepící páskou (boty je ideální poslat v extra krabici, nebo zabalit do folie, aby se neponičil originální obal)
  • Zboží musí být odesláno do 14 dnů od obržení zásilky
  • Zboží zašlete v originálním neponičeném obalu od výrobce (není myšleno vnější přepravní obal)
  • Nepřijímáme použité nebo jakkoliv znehodnocené zboží (i znečištěné nebo jakkoliv poškozené), vyprané zboží, video a audio nosiče.
  • Z hygienických důvodů k výměně/vrácení bohužel nepřijímáme spodní prádlo a plavky
  • Zboží neposílejte zpět na dobírku, nebude přijato!
  • Náklady spojené se zasláním zboží od spotřebitele k prodávajícímu v případě odstoupení od smlouvy nese vždy spotřebitel. Není možno si náhradu těchto nákladů na prodávajícím nárokovat. Přesné znění je možné přečíst na této adrese v bodu "F" https://www.coi.cz/faq/4-odstoupeni-od-smlouvy-do-14-dnu-u-zbozi-2/

Pro urychlení celého procesu do formuláře napište číslo svého bankovního účtu, kam budou vráceny peníze.
POZOR: Pokud jste platili platební kartou, peníze Vám budou vráceny zpět na kartu a platbu neuvidíte na výpisu jako přichozí platbu.

Zboží na výměnu nebo vrácení zasílejte pouze na adresu: LIP DISTRIBUTION - Pražská 2738/94, 370 04 České Budějovice

Formulář na Vrácení a výměny je ke stažení zde.

Nahoru