Dětská trička s krátkým rukávem Billabong
Nejpohodlnějším dětským horním oděvem jsou určitě dětská trička. V rámci této kategorie pak určitě dětská trička s krátkým rukávem. Hodí se k dětským džínům, pod dětskou košili i k dětským kraťasům na léto. Trika jsou nejčastěji vyráběna z bavlny a to pro její příznivé vlastnosti co do prodyšnosti a pohodlnosti nošení. Náš eshop má v nabídce dětská trička s potiskem, bez potisku, trička jednobarevná (čistě bílá i čistě černá) a spoustu dalších. Většina z nich má univerzální střih, takže při správně vybrané velikosti určitě výborně padnou i vašemu dítěti.
Vedle Quiksilver a Rip Curl se právě Billabong v současnosti řadí mezi největší producenty produktů pro surfaře a surfařky. Vedle typických koupacích šortek (tzv. boradšortek), plavek nebo třeba neoprenů se ale Billabong zaměřuje i na tradiční apparel. Proto můžete zakoupit s ikonickou vlnkou mikiny, batohy, kraťasy, kšiltovky a i další doplňky. Mezi zásadní charakteristiky značky jako takové patří používání prvotřídních materiálů a věrnost surfařské kultuře. Billabong začal v roce 1973 a to s koupacími šortkami, které sám Gordon Merchant navrhl a vyrobil u sebe doma a prodával je lokálním surf shopům, skrze které se dostaly k surfařům samotným. Ti brzo zjistili, že výdrž jeho šortek je ve srovnání s těmi ostatními několikanásobně vyšší. Merchant jí dosáhl technikou trojtého švu. Tahle skutečnost se zanedlouho rozkřikla a Merchanta začali vyhledávat sami rideři, z nichž mnozí se dostali pod Merchantova sponzorská křídla. V 80. letech byly Billabong šortky k dostání po celé Austrálii, v průběhu 90. let pak značka expandovala na Nový Zéland, do Japonska nebo Jižní Afriky. Počátkem nového milénia je Billabong dostupný ve většině zemí světa.

CZK
Mezi surfaři neexistuje známější značky než je Billabong. Právě ten totiž stál u zrodu tohoto odvětví vůbec. Vznikl již v roce 1973, kdy jej založili Gordon a Rena Merchantových a ve městě Gold Coaste na jihovýchodě státu Queensland. Slovní spojení Billabong je převzato z jazyka domorodých Austrálců a v překladu znamená mrtvé rameno vodního toku. Sloganem brandu je dodnes “Jenom surfař zná ten pocit!”.