Dětské džíny Billabong
Džínovina a riflovina je obecně nejrozšířenějším materiálem, který se používá na kalhoty. V případě dětských kalhot tomu není jinak. A proto i dětské džíny a dětské rifle patří mezi ty nejoblíbenější. Je tomu tak zejména pro jejich vzhled, komfort při nošení a také univerzální, ničím neomezené pole využití. Nosit se totiž mohou jak do školy, tak do města, tak na výlety. Na Swis-shop.cz naleznete dětské džíny pro kluky a holky v různých střizích, různých barev a také stylů. Některé z nich jsou navíc obohaceny o elastan, který dělá tkaninu pružnější a tím pádem pohodlnější k nošení. Vybírejte z pestré palety barev a modelů.
Vedle Quiksilver a Rip Curl se právě Billabong v současnosti řadí mezi největší producenty produktů pro surfaře a surfařky. Vedle typických koupacích šortek (tzv. boradšortek), plavek nebo třeba neoprenů se ale Billabong zaměřuje i na tradiční apparel. Proto můžete zakoupit s ikonickou vlnkou mikiny, batohy, kraťasy, kšiltovky a i další doplňky. Mezi zásadní charakteristiky značky jako takové patří používání prvotřídních materiálů a věrnost surfařské kultuře. Billabong začal v roce 1973 a to s koupacími šortkami, které sám Gordon Merchant navrhl a vyrobil u sebe doma a prodával je lokálním surf shopům, skrze které se dostaly k surfařům samotným. Ti brzo zjistili, že výdrž jeho šortek je ve srovnání s těmi ostatními několikanásobně vyšší. Merchant jí dosáhl technikou trojtého švu. Tahle skutečnost se zanedlouho rozkřikla a Merchanta začali vyhledávat sami rideři, z nichž mnozí se dostali pod Merchantova sponzorská křídla. V 80. letech byly Billabong šortky k dostání po celé Austrálii, v průběhu 90. let pak značka expandovala na Nový Zéland, do Japonska nebo Jižní Afriky. Počátkem nového milénia je Billabong dostupný ve většině zemí světa.

CZK
Mezi surfaři neexistuje známější značky než je Billabong. Právě ten totiž stál u zrodu tohoto odvětví vůbec. Vznikl již v roce 1973, kdy jej založili Gordon a Rena Merchantových a ve městě Gold Coaste na jihovýchodě státu Queensland. Slovní spojení Billabong je převzato z jazyka domorodých Austrálců a v překladu znamená mrtvé rameno vodního toku. Sloganem brandu je dodnes “Jenom surfař zná ten pocit!”.