Pánské lyžařské oblečení Billabong
Pánské lyžařské oblečení je vedle vhodných lyží a hůlek pro pohodlné lyžování v parku i při freeridu naprosto nepostradatelné. Na sjezdovku totiž rozhodně nelze vyrazit v oblečené pro každodenní street nošení. Oblečení musí splňovat kritéria na zateplení, prodyšnost a především voděodolnost. Tepelná izolace je vhodná do extrémních podmínek, protože při klasickém ježdění se běžně zahřejete. Díky prodyšnosti jsou části oděvu komfortní zevnitř, není v nich velké horko při aktivním pohybu. Voděodolnost se zase stará o nepromokavost při častých pádech na zem. Takže ve finále vždy záleží na stylu a podmínkách vaší jízdy, podle toho pak můžete vybírat konkrétní pánské lyžařské bundy, pánské lyžařské kalhoty a také pánské lyžařské rukavice a pánské funkční prádlo. První vrstva termo prádla je nesmírně důležitá a je základem každého úspěchu na lyžích i na snowboardu, a proto byste na ni rozhodně neměli zapomínat. Vybírejte z nepřeberného množství modelů, barev a také předních značek z celého světa.
Vedle Quiksilver a Rip Curl se právě Billabong v současnosti řadí mezi největší producenty produktů pro surfaře a surfařky. Vedle typických koupacích šortek (tzv. boradšortek), plavek nebo třeba neoprenů se ale Billabong zaměřuje i na tradiční apparel. Proto můžete zakoupit s ikonickou vlnkou mikiny, batohy, kraťasy, kšiltovky a i další doplňky. Mezi zásadní charakteristiky značky jako takové patří používání prvotřídních materiálů a věrnost surfařské kultuře. Billabong začal v roce 1973 a to s koupacími šortkami, které sám Gordon Merchant navrhl a vyrobil u sebe doma a prodával je lokálním surf shopům, skrze které se dostaly k surfařům samotným. Ti brzo zjistili, že výdrž jeho šortek je ve srovnání s těmi ostatními několikanásobně vyšší. Merchant jí dosáhl technikou trojtého švu. Tahle skutečnost se zanedlouho rozkřikla a Merchanta začali vyhledávat sami rideři, z nichž mnozí se dostali pod Merchantova sponzorská křídla. V 80. letech byly Billabong šortky k dostání po celé Austrálii, v průběhu 90. let pak značka expandovala na Nový Zéland, do Japonska nebo Jižní Afriky. Počátkem nového milénia je Billabong dostupný ve většině zemí světa.

CZK
Mezi surfaři neexistuje známější značky než je Billabong. Právě ten totiž stál u zrodu tohoto odvětví vůbec. Vznikl již v roce 1973, kdy jej založili Gordon a Rena Merchantových a ve městě Gold Coaste na jihovýchodě státu Queensland. Slovní spojení Billabong je převzato z jazyka domorodých Austrálců a v překladu znamená mrtvé rameno vodního toku. Sloganem brandu je dodnes “Jenom surfař zná ten pocit!”.