Pánské rukavice Billabong
Pánská výbava na zimu je jasná - čepice nebo kulich, šála a hlavně pánské zimní rukavice. Ty se vyrábějí ve dvou základních provedeních. Může jít buď o prstové rukavice nebo o palcové rukavice. Oba dva typy rukavic mají jiné určení a v konkrétních situacích mají nezbytná a nedocenitelná pozitiva. Další dělení představuje dělení na pánské pletené rukavice a syntetické, například nepromokavé a zateplené zimní rukavice. U lyžařských a snowboardových rukavic a obecně rukavic na sport jsou pak podstatné další indexy. Vedle zmiňované voděodolnosti a indexu zateplení je to třeba prodyšnost. Na Swis-shop.cz naleznete celou řadu rukavic všech možných druhů a nepřeberného množství barev.
Vedle Quiksilver a Rip Curl se právě Billabong v současnosti řadí mezi největší producenty produktů pro surfaře a surfařky. Vedle typických koupacích šortek (tzv. boradšortek), plavek nebo třeba neoprenů se ale Billabong zaměřuje i na tradiční apparel. Proto můžete zakoupit s ikonickou vlnkou mikiny, batohy, kraťasy, kšiltovky a i další doplňky. Mezi zásadní charakteristiky značky jako takové patří používání prvotřídních materiálů a věrnost surfařské kultuře. Billabong začal v roce 1973 a to s koupacími šortkami, které sám Gordon Merchant navrhl a vyrobil u sebe doma a prodával je lokálním surf shopům, skrze které se dostaly k surfařům samotným. Ti brzo zjistili, že výdrž jeho šortek je ve srovnání s těmi ostatními několikanásobně vyšší. Merchant jí dosáhl technikou trojtého švu. Tahle skutečnost se zanedlouho rozkřikla a Merchanta začali vyhledávat sami rideři, z nichž mnozí se dostali pod Merchantova sponzorská křídla. V 80. letech byly Billabong šortky k dostání po celé Austrálii, v průběhu 90. let pak značka expandovala na Nový Zéland, do Japonska nebo Jižní Afriky. Počátkem nového milénia je Billabong dostupný ve většině zemí světa.

CZK
Mezi surfaři neexistuje známější značky než je Billabong. Právě ten totiž stál u zrodu tohoto odvětví vůbec. Vznikl již v roce 1973, kdy jej založili Gordon a Rena Merchantových a ve městě Gold Coaste na jihovýchodě státu Queensland. Slovní spojení Billabong je převzato z jazyka domorodých Austrálců a v překladu znamená mrtvé rameno vodního toku. Sloganem brandu je dodnes “Jenom surfař zná ten pocit!”.